Ik kan niet meer inloggen, terwijl ik dat eerst wel kon.
Het antwoord:
Het spijt ons dat u problemen heeft met het inloggen. Dit kan
verschillende oorzaken hebben.
1. Het inlogsysteem op deze website is onlangs
vernieuwd. Daarbij diende u eenmalig uw inlognaam om te zetten naar
'e-mailadres' en moest u een nieuw wachtwoord kiezen. Dit werkt als
volgt:
• Klik op inloggen.
• Log eenmalig in met uw huidige inloggegevens.
• Volg de instructies op de website. U dient eenmalig een nieuw
wachtwoord te kiezen.
• Voortaan logt u in met uw inlognaam (e-mailadres) in combinatie
met het nieuw gekozen wachtwoord.
2. Er zit een tikfout in uw e-mailadres of
wachtwoord. Indien nodig kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via
Wachtwoord vergeten?
3. Er is een storing. Mocht er een storing
zijn, dan bieden wij onze excuses voor het ongemak en verzoeken u
om het later nogmaals te proberen.
4. Mocht het inloggen nog niet lukken,
neem dan contact met ons
op. Wij helpen u verder.